DRAMATIS KUALA LUMPUR

DRAMATIS KUALA LUMPUR
Perjuangan Belum Selesai

Tuesday, December 14, 2010

TEATER MUZIKAL TUN MAHATHIR (2)

Teater Muzikal Tun Mahathir terbitan CTRA Production dengan kerjasama Istana Budaya yang di arahkan oleh Rosminah Tahir ini telah mendapat sambutan hangat pada pementasan musim pertama, kini Teater Muzikal Tun Mahathir akan di pentaskan buat kali kedua di Panggung Sari, Istana Budaya pada 21 hingga 30 Januari 2011 akan datang.

Pementasan musim kedua ini juga di dorong atas permintaan ramai dan keinginan mantan Perdana Menteri ,Tun Mahathir sendiri yang ingin menontonnya kerana tidak berkesempatan menonton pementasan musim pertama,begitulah kata penerbit Teater Muzikal Tun Mahathir 2, Siti Rohayah Attan.

Walaupun tanpa dua pelakon utama dari pementasan pertama, Erra Fazira yang melakonkan watak Tun Siti Hasmah dan Zizan Nin yang membawa watak Tun Mahathir ketika zaman remaja namun persembahan ini tetap akan di teruskan.

Teater Muzikal Tun Mahathir musim kedua ini juga menunjukkan beberapa perubahan dari segi para pelakonnya. Antaranya ialah Azean Irdawaty, Dato' AC Mizal , Rosli Rahman Adam dan lain lain. Esma Daniel masih memegang watak utama iaitu Dato' Seri Dr. Mahathir Mohamad, Perdana Menteri Malaysia ke-4. Negarawan terulung kita.

Marilah bersama-sama menyokong industri teater kita sendiri. Untuk keterangan lanjut berhubung pembelian tiket, sila layari www.ticket2u.biz/Events/MuzikalTunMahathirMusim2.aspx

(Antara barisan pelakon yang akan menjayakan pementasan MTM2)

No comments:

Post a Comment